• Dołącz do naszego zespołu – otwarta rekrutacja

     

    Jeżeli chciałbyś zdobywać doświadczenie w branży finansowej i spróbować swoich sił w zespole Monument Fund, prosimy o przesłanie CV na adres: praca@monumentfund.pl

     

    Niezależnie od stanowiska, oferujemy:

     możliwość zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży, wśród wysokiej klasy specjalistów-pasjonatów

     atmosferę pracy i program adaptacji, dzięki którym już w pierwszych dniach pracy poczujesz się jakbyś był/a z nami od zawsze

      elastyczne formy współpracy i wynagrodzenie, które będzie odzwierciedleniem Twojego zaangażowania oraz kompetencji

     pracę, w której świętujemy nie tylko sukcesy biznesowe, ale ważne wydarzenia w życiu naszych pracowników

     pracę w Centrum Krakowa, skąd blisko na dobry obiad czy wieczorną integrację Zespołu.

  • Specjalista ds. Rekrutacji

    Kluczowe obowiązki:

    całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych: przygotowanie profili i kryteriów rekrutacyjnych, publikowanie ogłoszeń, direct search, selekcja zgłoszeń, prowadzenie spotkań, negocjowanie warunków umów, współpraca z headhunterami i agencjami rekrutacyjnymi, konsultantami,
    administracyjna obsługa procesów zatrudnienia, przygotowanie umów i innych dokumentów, współpraca z działem kadr i płac,
    udział w procesie wdrażania i rozwoju nowych pracowników,
    wsparcie w prowadzeniu działań employer brandingowych,
    bieżące doradztwo w sprawach personalnych.

     

    Szukamy osoby, która ma:

    wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne,
    minimum 3-letnie doświadczenie pracy w wewnętrznym dziale HR na analogicznym stanowisku,
    potwierdzona sukcesami rekrutacja metodą direct search, doświadczenie w rekrutacji na stanowiska managerskie i specjalistyczne,
    wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji, umiejętność przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych, 
    znajomość narzędzi i metod rekrutacyjnych,
    umiejętność doradztwa personalnego (dobór kandydatów, rozwiązywanie spornych kwestii personalnych),
    mile widziana znajomość przepisów prawa pracy,
    proaktywna postawa i dynamizm w działaniu, silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
    wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
    samodzielność, umiejętność identyfikacji problemów i podejmowania decyzji,
    umiejętność zarządzania czasem, planowania i ustalania celów.

     

    Oferujemy:

    długofalową współpracę oraz atrakcyjne warunki współpracy (wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy),
    odpowiedzialne, pełne wyzwań stanowisko o rzeczywistym wpływie na funkcjonowanie firmy,
    pracę w zespole młodych i ambitnych osób nastawionych na rozwój i osiąganie założonych celów,
    pracę, w której świętujemy nie tylko sukcesy biznesowe, ale ważne wydarzenia w życiu naszych pracowników,
    biuro w centrum Krakowa, skąd blisko na dobry obiad czy popołudniowy spacer.

     

    Jeżeli razem z nami chcesz rozwijać unikatowy produkt Monument Fund, prosimy o przesyłanie CV na adres: 

    praca@monumentfund.pl

    W tytule maila prosimy podać nazwę stanowiska.

  • Brand Manager

     

    Kluczowe obowiązki:

    przygotowanie i wdrożenie polityki działań promocyjnych oraz marketingowych dla różnych produktów, dbanie o wizerunek i umacnianie brandu (branża finansowa),
    nadzór nad działaniami PR, zgodnymi z przyjętą strategią oraz zarządzanie zespołem,
    prowadzenia mediów społecznościowych, całościowa opieka nad stroną internetową oraz landing page’ami,
    wsparcie działań sprzedażowych, poprzez analizę otoczenia rynkowego,
    współodpowiedzialność za komunikację wewnętrzną w firmie i zewnętrzną (partnerzy biznesowi),
    realizacja działań employer brandingowych,
    nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, dostawcami, drukarniami, itd.),
    analiza efektywności oraz kontrola poszczególnych działań PR i marketingowych, kampanii, raportowanie,
    koordynacja procesu powstawania i dystrybuowania materiałów promocyjnych oraz organizacja specjalnych wydarzeń/eventów (targi, konkursy, webinaria, prezentacje, imprezy branżowe).

     

    Szukamy osoby, która ma:

    wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: dziennikarstwo, nauki społeczne, marketing,
    przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem PR i marketingu (preferowana branża finansowa),
    ugruntowana wiedza merytoryczna z zakresu marketingu i PR,
    znajomość zagadnień dotyczących reklamy i skutecznych narzędzi promocji oraz PR,
    znajomość narzędzi e-marketingowych oraz analityki internetowej,
    znajomość języka angielskiego,
    wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
    silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
    samodzielność, umiejętność identyfikacji problemów i podejmowania decyzji,
    umiejętność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami i partnerami biznesowymi,
    proaktywna postawa i dynamizm w działaniu,
    umiejętność zarządzanie czasem, planowania i ustalania celów,
    umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.


    Oferujemy:

    długofalową współpracę oraz atrakcyjne warunki współpracy (wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy),
    odpowiedzialne, pełne wyzwań stanowisko o rzeczywistym wpływie na wizerunek firmy oraz jej produktów,
    pracę w zespole młodych i ambitnych osób nastawionych na rozwój i osiąganie założonych celów,
    pracę, w której świętujemy nie tylko sukcesy biznesowe, ale ważne wydarzenia w życiu naszych pracowników,
    biuro w centrum Krakowa, skąd blisko na dobry obiad czy popołudniowy spacer.

     

    Jeżeli razem z nami chcesz rozwijać unikatowy produkt Monument Fund, prosimy o przesyłanie CV na adres: 

    praca@monumentfund.pl

    W tytule maila prosimy podać nazwę stanowiska.

Visit Us On LinkedinVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube